Απευθύνεται σε ξενοδοχοϋπαλλήλους, στα τμήματα κρατήσεων, υποδοχής και εστίασης, καθώς και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να εντάξει τα Αγγλικά στις βασικές του δεξιότητες προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του τουρισμού.

Oι εκπαιδευόμενοι θα βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες στον χώρο εργασίας τους. Θα εξοικειωθούν με ορολογία σχετική με τον εργασιακό τους χώρο. Θα είναι σε θέση να επικοινωνούν προφορικά και γραπτά για ζητήματα σχετικά με την ιδιότητα τους ως εργαζόμενοι στον τουρισμό και την εστίαση. Θα μπορούν να διαχειριστούν τυχόν παράπονα πελατών-συνεργατών και να επιλύσουν τυχόν προβλήματα η διαφορές που μπορεί να προκύψουν στον εργασιακό τους χώρο στην αγγλική γλώσσα.

 

Ενότητες:

  1. Παρουσίαση προσωπικού που στελεχώνει την ξενοδοχειακή μονάδα και ξενοδοχειακός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται.
  2. Kρατήσεις. Επιβεβαίωση / ακύρωση κρατήσεων. Προτάσεις σε επιλογή δωματίων
  3. Υπηρεσίες εστίασης. Επεξήγηση του μενού, παραγγελίες, ορολογία στο σερβίρισμα γευμάτων, εναλλακτικές προτάσεις γευστικών επιλόγων.
  4. Παρουσίαση χώρων και υπηρεσιών που προσφέρονται στον χώρο του ξενοδοχείου.
  5. Αιτήματα-παράπονα πελατών
  6. Σύνταξη τουριστικών κειμένων

Διάρκεια σεμιναρίου: 40 διδακτικές ώρες. Κάθε Δευτέρα-Τέταρτη 17.00-19.30  από 18/11 έως 30/12

Δικαίωμα συμμετοχής: 180 ευρώ Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και το κόστος του βιβλίου

Εισηγήτρια: η Ευγενία Μπορμπουδάκη είναι Πτυχιούχος Αγγλικής φιλολογίας με 13ετή εμπειρία στο χώρο της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας. έχει παρακολυθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων που αφορούν την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας καθώς και την επιμόρφωση ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ. 

Επικοινωνία: Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου (Κορωναίου 9), τηλ: 2810302730, φαξ: 2810227189, email:info@katartisi.gr από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ.

Πολιτική Cookies