Απευθύνεται σε ξενοδοχοϋπαλλήλους, στα τμήματα κρατήσεων, υποδοχής και εστίασης, καθώς και σε οποιονδήποτε επιθυμεί να εντάξει τα Αγγλικά στις βασικές του δεξιότητες προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του τουρισμού.
Oι εκπαιδευόμενοι θα βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες στον χώρο εργασίας τους. Θα εξοικειωθούν με ορολογία σχετική με τον εργασιακό τους χώρο. Θα είναι σε θέση να επικοινωνούν προφορικά και γραπτά για ζητήματα σχετικά με την ιδιότητα τους ως εργαζόμενοι στον τουρισμό και την εστίαση. Θα μπορούν να διαχειριστούν τυχόν παράπονα πελατών-συνεργατών και να επιλύσουν τυχόν προβλήματα η διαφορές που μπορεί να προκύψουν στον εργασιακό τους χώρο στην αγγλική γλώσσα.
Ενότητες:
- Παρουσίαση προσωπικού που στελεχώνει την ξενοδοχειακή μονάδα και ξενοδοχειακός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται.
- Kρατήσεις. Επιβεβαίωση / ακύρωση κρατήσεων. Προτάσεις σε επιλογή δωματίων
- Υπηρεσίες εστίασης. Επεξήγηση του μενού, παραγγελίες, ορολογία στο σερβίρισμα γευμάτων, εναλλακτικές προτάσεις γευστικών επιλόγων.
- Παρουσίαση χώρων και υπηρεσιών που προσφέρονται στον χώρο του ξενοδοχείου.
- Αιτήματα-παράπονα πελατών
- Σύνταξη τουριστικών κειμένων
Διάρκεια σεμιναρίου: 30 διδακτικές ώρες.
Δικαίωμα συμμετοχής: 180 ευρώ
Εισηγήτρια: Κλειώ Κωνσταντάκη
Επικοινωνία: Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Ικάρου & Αρχιμήδους 1 Νέα Αλικαρνασσός), τηλ: 2810302730, φαξ: 2810227189, email:info@katartisi.gr από τις 08:00 έως 15:00 μ.μ.