Οι τηλεφωνικές δεξιότητες είναι από τις σημαντικότερες ικανότητες που θα χρειαστεί να έχουν οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών για να μπορέσουν να είναι αποτελεσματικοί στην εργασία τους και να ικανοποιούν τους πελάτες. Ο κύριος στόχος αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών είναι να καλύψει τις βασικές τηλεφωνικές δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι μια επιτυχημένη εξυπηρέτηση πελατών.

 Ενότητες σεμιναρίου:

  • Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική;
  • Τηλεφωνική επικοινωνία
  • Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Προετοιμασία, θετική σκέψη και θετική γλώσσα επικοινωνίας
  • Δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών (soft skills)
  • Τα στάδια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Γλώσσα σώματος
  • Εκφράσεις κλειδιά για μια επιτυχή συνομιλία
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Τρόποι και μέθοδοι επικοινωνίας

Διάρκεια σεμιναρίου: 8 διδακτικές ώρες.

Κόστος συμμετοχής: 100€*
*Παρέχονται ειδικές εκπτώσεις 10%: Σε ανέργους, φοιτητές και σε ομαδικές εγγραφές άνω των τριών ατόμων
*Οι εκπτώσεις δεν παρέχονται αθροιστικά

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: Δευτέρα 5/11/18 και Τετάρτη 7/11/18 απόγευμα 18:00-21:15

Η εισηγήτρια:
Η Παπαδάκη Ειρήνη σπούδασε στην Μεγάλη Βρετανία, Διοίκηση και Μάρκετινγκ διεθνών επιχειρήσεων και ολοκλήρωσε τα μεταπτυχιακά προγράμματα στην Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού, και την Διοίκηση Επιχειρήσεων.Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια με 12 χρόνια εμπειρία στην Εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ικανότητα consulting για εύρεση εργασίας, σύνταξη βιογραφικού και προετοιμασία συνέντευξης υποψηφίου με 10 χρόνια εμπειρία στο recruiting.Σήμερα εργάζεται ως Customer Service Quality Manager παρακολουθώντας την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Επικοινωνία:  Πληροφορίες στο Κ.Ε.Κ. του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Κορωναίου 9, τηλ/νο 2810-302735 & 302730,info@katartisi.gr από τις 09:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

Πολιτική Cookies